Här hittar ni alla bilderna från Harplinge! Jag har bild på i pricip alla ekipagen, och om ni inte hittar några så har jag förmodligen inga på er. Det är tillåtet att använda bilderna, så länge loggan sitter kvar och syns. Lägger ni upp dem på sociala medier så får ni gärna tagga mig. 
 
Det går att köpa bilderna, och om ni undrar något om det så kolla under kategorin priser, för där står det mer info. Jag kommer även att vara på plats imorgon, så om någon vill ha bilder så är det bra att säga till! 
Tryck på bilden för att komma till resten. 
 

1 kommentarer

Tindra Svensson

09 Aug 2015 11:49

Jag vill gärna köpa mina bilder på ponnyn Ginna , (Lätt D+) bed. Två faser & (Lätt C) bed. Två faser. Hur mycket kostar det? Med vänlig hälsning Tindra Svensson & Ginna.

Svar: Jag tar 20 kr per bild!
Linnea Bäckman

Kommentera

Publiceras ej